فرشته وجودم : رها

یه ماه دیگه

1391/2/15 15:08
نویسنده : مامان رها
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل ناز مهربونم

فرشته وجودم

تمام تار و پودم

گل من ، رها

عزیزم ایشالا تا یه ماه دیگه تو به جمع ما می پیوندی

قدمت روی چشم و منتظر اومدنت هستیم

گلم بیشتر وقتا خوابتو می بینم

ماشالله حرکت هاتم توی دلم خیلی سنگین شده یعنی یه تکون می خوری شرق و غرب دلم تکون می خوره

دیروز خونه مامان جون گفتم

ماشالله انگار قدش بلنده

همه از این که من اینقده تحویلت گرفته بودم زدن زیر خنده

قربونت برم آخه من خیلی دوستت دارم

راستی تو مشکل گشای من و بابایی

تا حالا هر مشکلی داشتیم و به تو گفتم نمی دونی چقدر قشنگ حلش کردی

خدا حفظت کنه و ایشالا بتونیم همینجوری که بی گناهی تربیتت کنیم و گناه رو یادت ندیم

خیلی دلم می خواد یه اسمی واست بزارم که معنی فرشته بده و فارسی باشه

اما چیز قشنگی پیدا نکردم

خدا رو همیشه بخاطر دادن وجود گل تو سپاسگزارم

تازشم همون رها خانوم خیلی قشنگه

ممکنه تا قبل بدنیا اودنت دیگه آپ نکنم

امید بخدای مهربون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه ، دختر عمو بزرگه مامان رها
30 اردیبهشت 91 18:54
سلام کوچولوی تازه وارد.. سلام رهای عزیزم ... تا الان گویا اسمت رها بوده ... و فقط چند ساعته که اومدی توی این دنیا ... خواستم نفر اول باشم که توی خونه ی مجازیت (اینجا) آغوش باز میکنم و بهت میگم: خوش اومدی !! ببخشید عزیزم ، خودمو معرفی نکردم ... من فاطمه هستم ...دختر عمو بزرگه مامان فاطمه ی نازت ... رابطه ی من و مامانت همیشه ماورای دختر عمویی بوده و هست ... کوچولوی نازم ، بوی بهشتت رو از این دور حس میکنم ... و مطمئنم مامان و بابات، همه ی سعی و تلاششون واسه خوشبختی و پاک موندنت توی این دنیای رنگی هستش.. منتظر می مونم بزرگ بشی ، خوندن نوشتن یاد بگیری و جملاتم رو که با عشق نثارت کردم بخونی ... برایت نوشتم به تاریخ اکنون ، این لحظه ، یعنی عصر روز 30 اردیبهشت سال 91... و چقدر خوشحالم ، از امدنت و از مادر شدن فاطمه !سلامت باشی در کنار پدر و مادر خوبت ... برا دیدنت لحظه شماری میکنم ... دوستدار تو ، خاله فاطمه (فاطیما)